درمان طبیعی برای مرحله 3 نارسایی کلیه بدون دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان طبیعی برای مرحله 3 نارسایی کلیه بدون دیالیز

"پدر من است از نارسایی کلیوی رنج می برند ترمینال، می خواهم برای پیدا کردن یک درمان طبیعی است که می تواند به شما کمک کند خلاص شدن از شر دیالیز".

کارشناسان در SHIJIAZHUANG کلیه کلیه بیمارستان بیماری در جزئیات توضیح این مشکل است.

نارسایی کلیه یک بیماری مزمن کلیه و بدون درمان مناسب خواهد پیشرفت. در این مرحله، برخی از بیماران ممکن است علائم آشکار نیست، برخی از آنها دچار مشکلات جدی مانند خستگی، کم خونی، علائم فشار خون بالا. در این مفهوم، دیالیز است که معمولا استفاده می شود برای از بین بردن علائم پایان نامه. تا حدودی، دیالیز ممکن است به تسکین به طور موقت علایم کمک کند. دیالیز می تواند بیماری کلیه درمان نیست، در درجه اول به دلیل دیالیز فقط یک جایگزین دیالیز است و نمی تواند انجام دهد چه کلیه ها، به عنوان مثال، خروجی ادرار، و هورمون. علاوه بر این، روند دیالیز بسیار دردناک است و عوارض جانبی دیالیز می تواند به عنوان عامل خطر تهدید زندگی بیماران دیده می شود. این ممکن است به همین دلیل بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در حال حاضر به انجام دیالیز نیست.

آیا درمان است که می تواند مرحله نارسایی کلیوی 3 برای جلوگیری از دیالیز کمک کند؟ پاسخ آری است. درمان های طبیعی در چین می تواند به این هدف دست یابد.

نارسایی کلیه رخ می دهد نکات دقیق وظریف به اختلال عملکرد کلیوی است که در آن نفرون ملاقات فیبروز. و فیبروز توسط مرحله از رگ های خونی هیپوکسیک ایسکمیک ایجاد می شود. بنابراین، نکته کلیدی برای درمان نارسایی کلیه است نفرون کلیه جلوگیری از در حال اجرا در فیبروز و بهبود حالت هیپوکسیک ایسکمیک. در حال حاضر، ما می دانیم که علت اصلی نارسایی کلیه، پس ما باید آن را از ریشه درمان، به عنوان مثال، درمان باید در تجدید عملکرد کلیوی تمرکز می کنند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy درمان کاملا طبیعی است که با این نسخهها کار برای سرعت بخشیدن به گردش خون در سراسر بدن هزینه، رگ های خونی، بهبود ایمنی، ارائه سلولهای شرایط بهداشتی برای تعمیر آسیب و بهبود است عملکرد کلیه. شما را حفظ خواهد کرد به دور از دیالیز به تدریج بهبود عملکرد کلیه.





:: برچسب‌ها: نارسایی مزمن کلیوی، درمان طبیعی و بدون دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: